Kızlar bebegım onceden evolvıa kullanıyorduk kusıyordu ama cok degıl arada bır az kusuyordu. Kabız olunca doktora götürdük aptamıl conformıl kullandık 2 gündür kusuyor hemde dolu dolu. Suan öyle bır kustu kı resmen mıdesı bosaldı cok korktum açıkçası. Bu mamayı kullanıpta boyle bır sorun yaşayan varmı