EP- Kızlar benim gebelikte dışarı çıktı göbek deliğim ve doğumdan sonra oyuk oldu resmen içine çöktü ya çok çirkin böyle olup düzelen var mı 2 ay oldu doğum yapalı
karalim EP- göbek deliliğinin güzelini çirkinini anlamıyorum ben ya benim hiç değişme olmadı doğumdan önceye ya da bekarlığa göre ama
Srnygtkarabnr EP- 6 ay oldu benim eskisi gibideğil ne yazıkki düğme gibi herseyden belli olurdu benim göbek deliğim hamileyken bende eskisi gibiolmasını beklemiyordum zaten olsa ne biliyim mucize olurdu
EP- karalim cnm benim çok çöktü ya görsen , korse ile desteklersem belki düzelir çünkü daha karnım var
sokomel benim de ilk iki hafta çöküktü göbek indikçe normale döndü. şimdi bir aylığız eşitlendi. göbeğin inmesi gerekiyor ya da kilo vermek. ben kilo vermeden indi.