Denizpoyrazz Kızlar bu dikiş yeri nasıl oluyor ya benimkinde basında ve ucunda ip vardı doktora gittim aldırdım dikisleri. Yengemde hıc yoktu öyle aldıran bisey. Yapistirmaymis. Benimki yapıştırma degilmi ?
Canmcm Denizpoyrazz benim yapıştırma sonunda ip vardı kendiliğinden düştü aldırmadım doktor da alcaz falan dememişti zaten
Annesininpogacayanagi Denizpoyrazz yapıştırmalar estetik dikiş oluyor canım. İçten dikişli ama üstü yapıştırma.
zeynepalp Aldırmalı dikiş mi kaldı ya 🤨 benimki de yapıştırmaydı ama dediğin gibi siyah ip vardı tek tarafta. O da kendinden düştü
Gamze1995 Annesininpogacayanagi bende sormadım doktora o yüzden size sordum içten dikiş attıran varmı kaç tane merak ettim 😁
Annesininpogacayanagi Gamze1995 içten dikiş atılıyor zaten canım. Ama sunu duydum. Derimiz 7 katlı ya. Bazıları ustune biraz daha para verip 7 katada dikiş atın diyolar ne gerek varsa🤓 bizimkinde sanırım 2-3 katta dikiş var😬😬
Gamze1995 Annesininpogacayanagi anladım canım hiç benim aklıma gelmedi kaç dikişim var demedim şimdi bunuda görünce soruyum bi dedim 😁
Delal Benimkide yapistirmaydi sadece bi kenarinda ufak bi ip vardi o da hastanedeyken dustu bidaha da ne pansuman ne bisey
Srnygtkarabnr Denizpoyrazz dikiş seninki o zaman benimkinde ip falan yoktu bi çizgi var sadece 1 gün kapalı su gecirmez bantla durdu sonrası cıkardık ıyle iyileşti yapıstırmaydı
Hacere Benimde yapıştırmaydı, bi iki tane ip vardı biri kendi düştü birinide ben aldım, yani elime geldi 😂😂
Rzgr Denizpoyrazz benimde ayniydi. Gecen yil subatta dogum yaptim. Dikislerimi aldirmistim. Arkadaslar oyle dikismi kaldi yazmis ama dikiş izlerim bile belli olmuyor suan. Doktorumuz oldukca tecrubeli ve profesyoneldi. Dikis yerim dümdüz.
Rzgr Denizpoyrazz doktorum anneminde doktoruydu kadin hastaliklarindan onu ameliyat etmisti. Ablam ayni hastanede calisiyor doktoruda o belirledi. Yapismasi gerekseydi yapistirirdi herhalde belki boyle daha uygun görmüştür. Zaten 5. Gunde dikis yeri tamamen iyileşmisti.