Ulviyeesil Arkadaşlar 7 aylık bebeğim var hemşireyim ücretsiz izindeyim şimdi acaba çağırırmılar koronavirüsten dolayı işe bakıcı buldum ama o da gelmek istemiyor bu olaylardan dolayı bırakacak kimsem de yok ne yapıcam bilmiyorum bi fikri olan var mı
ilknur_08 Ulviyeesil özelde mi devlette mi çalışıyorsun? Sağlık bakanı ilk yayınladığı genelgede hamileler ve emziren anneler risk grubunda demişti. Ücretsiz iznini devam ettirebilirsin. Devlette hamileler idari izinli sayıldı. Sende şansını dene.aslında birazda yöneticinle alakalı bir durum. Bende hemşireyim özelde kızım 8 aylık ücretsiz izindeydim. Bu virüsten dolayı bakıcı sorunum oldu 2 ay daha izinle uzattım.
Ulviyeesil ilknur_08 devlette çalışıyorum evet öyle dediler ama sadece hamilelere özel olarak değiştirildi bende uzattım normalde Nisan 1 de başlayacaktım ama nasıl bırakıp gideyim ya da eve gelip nasıl emzircem sonuçta bana bağlı bi çocuk bana bile bulaşsa bakacak kimse yok yine de ona bişey olmasında 😔baya bi kafaya takmaya başladım