Ruzgarin_annesi Umutununannesi Merhaba.. ben bebeğimi baska bisy için doktora götürdügümde bana bezini günde kaç kere değistirdiğimi sordu yani idrarını sık yapıyormu diye sordu. Sürekli ağlıyordu çünkü karnı açmı tokmu diye öğrenmek istemiş. Ozamanlar az idarını yapıyodu yani sütüm yetmiyomuş mamaya geçtim düzeldi. Yanlış anlamayın belki sizinde sütünüz az geliyorsa idrarını yapamıyo olabilir
Umutununannesi Sütüm yetiyormuş kilosu ayına gore fazla dedı doktor zaten 1hafta önceye kadar boyle bse yoktu bulunduğum sehırde 1 tane ozel hastane var Balıkesir den yazıyorum napacam bilmiyorum hala bebegım idrarını yapmadı bezi kupkuru
LinaDefne Umutununannesi antibiyptik tedavisi olmadan geçmez tekrar başka bir doktora basvrun lütfen 🙏 acil şifalar dilerim