KbrUmayAda market alışverişini migros sanal marketten yapıyorum. Manav ve kasap için haftada 1 gidip alıyorum. Para vs verirken nefesimi bile tutuyorum, karşıdan insan gelse karşı kaldırıma geçiyorum. Valla psikolojim hiç iyi değil artık.
Bi tane prof da 7 8 ay surecek böyle giderse dedi. Artık hiç umudum kalmadı. Belli ki bu er yada geç hepimize bulaşacak. Allah evlatlarımızı anasız babasız bırakmasin 😔😔