Kızlar bu akşam kayınvalidem aradı görümcem eşinden ayrı bi tane çocuğu var. Sosyal hizmet bakanlığına gidip 1000 lira yardım almış. Acaba bu yardım herkes için mi ? Haberlerde görmüştük 5000 tl nin altında maaş alanlar yararlanıcak diye yoksa o yardım mı