Zeynepomer96 Sanırım bu durum bütün aylar için geçerli. Benim bebeğimde 17 aylık. 9. Aya kadar hep kendi uyuyordu. O dönem bi rahatsızlandı sakinleşmesi için sürekli sallayarak uyuttum o şekilde sallanmaya alıştı. Dediğiniz gibi gündüzleri çok rahat uykuya geçiyo ama geceleri uğraştırıyo… Ama son 3 gündür şunu farkettim gece uykusuna geçişi sırasında çok kendini sıkıyo ve sıcaklanıyo vücudu. İnce bi örtüsü var onunla uyumayı seviyo bende onunla üzerine hava yapıyorum ve hemen uykuya geçiyo. Belki sizin bebeğinizde o geçişi sırasında kendini sıkıyorsa sıcaklanıyo terliyo olabilir oda rahatsız ediyo olabilir