gmst eğer banyoda vücuduna sabun kullaniyorsaniz kullanmayiniz ve her banyo sonrası mutlaka bebeğinizi yaglayiniz . Benim bebegimiz de teni kuru bu şekilde sorun yaşamıyorum. Doktorunuza da gosterirsiniz umarım bir rahatsızlık değil sadece teni kurudur ❤️