Kızlar kızım 18 aylık , koltuğa cıkmayı başardıgından beri indiremiyoruz az öncede koltuğjn teoesinden aşağı düstü ve kafası cok fena şişti eşim hastaneye gidelim dedi ama malum virüsten korkuyoruz o yüzden buradan size sormak istedim , saat 9 bucuk sıraları düstü normalde 10 da yatırıyorım ama yatırmadım daha kaça kadar yatırmiyim sizce riski kalkmısmjdır ortadan lütfwn yardımcı olun