Gulfem07 Arkadaşlar klima kullananlar oda için neler kullanıyorsunuz?Burnu çok tıkanıyor oğlumun uygun fiyatlı nemlendirici önerisi olan var mı?
aselafra Gulfem07 canm ben letgodan aldim chicco marka yenisi 300tl felandi sanirim aldigimda yeni gibi zaten memnunum ben
Gulfem07 aselafra ben alsam bozuk çıkar teşekkür ederim.Bizim olumsuzlukları çekme gibi bir özelliğimiz var o yüzden 2.el alamam :)
Neslihanysldl Weewell’in buhar makinasını kullanıyorum 150 liraydı. 3 ay önce almıştım. Su tankıda büyük,buharın azlık cokluk ayarıda var, çok memnumun