Daha atağa gireli 1 hafta oldu ama 1 haftada bezduummmm 💆🏻♀️ Migrenim 2 defa tuttu. Bugün günlerdir uykusuz kaldığım için ve dinlenemediğim için hafif baygınlık geçirdim. Geceleri güzel uyurdu şimdi hep kalkıyo gündüzleri sebepsiz yere ağlıyo 1 ay böyle mi devam edecek ya 🙄🤦🏻♀️ Dedikleri kadar varmış bu atak. 🤪🤪🤪