Kızlar merhaba 3 buçuk aylık bebeğim tırnağı kısa olmasına rağmen gözünün içini çizdi çok derin değil ama dr a gittik hemen ama göz dr u olmadığı içim acil dr una götürdüm birşey olmaz dedi ama içim bi kötü oldu ne yapmam lazım sizce pazartesi göz dr una götürmeyi düşünüyorum