Defnebelisinannesi 33 gunluk bebeğim var nuk denedik avent air denedik ağzına alıp geri atıyo sizler nasıl alıştırdınız yada daha erken mi bilmiyorum tavsiye edebileceğiniz emzik var mı
[silindi] Defnebelisinannesi Alıştıramadım 😅 Ama kuzenim en pahalılarıbı bile denedi en son oğlu 3 liralık bakkal emzipi tuttu 😂
idil1990 Defnebelisinannesi ne chicco ne wee ne avent hic birini almadi tam 9 emzik denedim en sonunda bakkal emzigi buldum ve rahata erdim artik emzirmeye halim kalmamisti emzik niyetine kullanip surekli kusiyordu gazi oluyordu emzigin markasi fatos bebe kiraz uclu emzik die geciyor ona en yakinda suan bebedor kiraz uclu emzik var onuda aldi fatostan sonra deneyin derim muakkak bu ikisinden birini ben iki aylikti tutturabildim
Defnebelisinannesi idil1990 aynı bende öyleyim sürekli emmek istiyo o da bişey değil bu sefer kusuyo Fatoş emziği nerden aldınız acaba
idil1990 Defnebelisinannesi kiyi kose mini market tarzi yerlerde bulunuyor cok dandik bisey ama sadece onu tuttu onla alistirdim sonra bebedorun kiraz uclu emzigini internetten zor bulup aldim bulursan hemen al stok olmuyor cogu yerde cok yumusak ucu digerlerinin yanindan gecmiyor o yuzden tuttu die dusunuyorum