Selam kizlar
Cok zor donemden geçiyorum esim evin tek oglu uc gorumcem var ben artik biktim usandim 23 yasindayim kayinvalidemle beraber kaliyoz 1 ay olacak karantinadayiz sokaga cikmak yasagi var dun aksam bi olay oldu aksam.hep beraber cay iciyorduk kayinvalidem basladi kizlarim kaynanayla kalmayacak ayri ve yakin olacak ehliyetleri olacak uzaga gitmelerine dayanamam dizimin
Dibi olajn sole bole konusmaya basladi bi buyuk gorumcemin evi yakim 10 dk yuruyerek bende gulerek ey bende bi ana evladiyim niye ole soluyon herkes ister evladini dizinin dibinde dedim kayinbabamda hemen gitmek isteyene iste kapi kimseyi zorla tutmuyoz kimseye ihtiyacim yok dedi esimde hic bisey demedi tek erkek cocuk oldugu icin hic sorumluluk yuklenmemis bi tane oglumuz var cok uzuldum. Bugun esim bana yalan soledi disari cikinca 3 paket sigara almis bende bisey demedim hakli kendince ve bugun tesadufen 100euroluk sigara aldığını ogrendim bana yalan soyluyo hayL kirikligi guvensizlik fransada yasiyorum nasil dusunmeden o kadar parayi verir sigaraya seninle evlendigime pismanim hemde cok hic bi zmn iyi bi es olamadin dedim 4 yil olacak gun boyu hep aklimda keske evlenmeseydim keske keske keske nolur bi akil verin napmam lazim kafamdaki onca ses hic uyuyamadim zayif olduğum için mi boleyim iyi bi es degil miyim ?