Ben pastörize sutten yapiyorum kaynatmiyorum o yuzden yarim litre sute ustu kopuk kopuk Olunca iki yemek kasigi elma sirkesi dokuyorum aninda kesiliyor yesilimtrak bir su olunca kevgirle suzgece topluyorum ustune tabak koyup agirlik koyuyorum 15-20 dk birakiyorum suzuluyor gayet guzel oluyor artik kendimize de yapiyorum topladigimda hemen tuz atiyorum mis oluyor 😂