Doruk2019_annesi mino01 ben yeni kullanmaya başladım faydasını gördüm ama öyle çok fazla bir süt artışı olmadı ama arttırdı sütüm çok azdı bebeğim şimdi daha rahat emiyor:)
132420 mino01 ben humana çayı kullanıyorum artış yapıyor bestlak kullandım çok bisey görmedim şuan sıkıntı kızım emmiyor onu tekrardan alıştırmak
dunyam2020 mino01 tahinle pekmezı karıstırıp bol bol uerseniz 1gubde sutunuzun arttıgını gorursunuz dogal sonucta .
lbyrkbbk mino01 canım kahvaltılık yulaflı gevrek öneririm laktozsuz süt ile iç mucizeyi gör;)) her gördüğüm süt postuna yazıyorum .. ben cok faydasını gördüm umarım sende de işe yarar.. TAM YULAFLI GEVREK:)
Aslunal_ Doruk2019_annesi bende doğum yaptığımda reçeteye yazmıştı doktorum almıştım ama kaldı öyle kenarda. Dün ilaçları karıştırırken buldum ama kaç damla kullandığımı hatırlamıyorum. Siz kaç damla kullanıyorsunuz?
linakubra lbyrkbbk ben yazınızı gördüm . 2 günden beri yiyorum faydası oldu gibi :) teşekkür ederim 💗
Muceik mino01 yani canim ben gunde 20 damla kullanilmasi gerekirken 10 damla kullaniyodum ona ragmen ise yariyodu kiiii parantez icinde sadece ilac ise yaramaz tek basina. Bol bol su ic zaten sutun ana kaynagi su. Herseyi yemenin bi faydasi oldugunu dusunmuyorum ben 3 aydir yumurta yiyorum gazdan dolayi bide kimyon cayi yapbilirain hem gazi alir hem sut yapar
mino01 132420 Aslı varmı bilmiyorum ama, içinde sinek çıktı, ip çıktı vs demişler. Ama karalama kampanyasıda olabilir. Fakat siz birebir kullanıp memnun kaldıysanız, bende denicem.
fistikcisahap mino01 ben bir süre kullandım ama bana yaramadı, daha çok malt içecekler, humana, hurma, tahin pekmez ve helva yedim onlar işe yaradı