Hayırlı akşamlar doğum Yapalı 5 ay oldu kırkım suresince kesik kesik regl oldum 35 gün boyle devam etti ,kızım 3,5 aylık olunca 2 gün hafif kanama oldum ve simdi kızım 5 aylık bi türlü regl olamiyorum belim çok agriyor karnim sisiyor doktora da gidemiyorum bu durumlardan dolayı var mi benim gibi olan sogan suyu falan iç dediler ama midem almaz diye denemedim:(bide kızım 3 aylikken başlayan saç dokulmelerim hala geçmedi kafamda dökülen saçların yeri açıldı ,o kadar piskolojim bozuldu ki belime kadar olan saclarimi toplanmiycak seviyeye getirdim zaten evde stres bastı bide saclarim üstüne tamamen sinirlerim bozuldu sizde de boyle oldu mu nasıl tedavi ettiniz.k.bakmayın uzun oldu :)