Bebegım anne sütüyle beslenıyor 4 aylıkken 10 kıloydu koronadan dolayı besıncı ay asısında tartıya koydurmak ıstemedım ama tahmınımce suan yıne yarım kılo amıstır bu durum normal mi? Tasımakta zorlanıyorum artık gazdan dolayı kucaga alıstı belım kopuyor aksama kadar goren seker olabılır dıyıp morelımıde bozuyor esımdede bendede seker yok saglık ocagındakı doktor anne sutuyle beslenen bebege dıyet verıcek halımız yok dedı dıs cıkararırken emeklerken fılan kılo alımı yavaslar dedı ama ek gıda zamanımızda yaklasıyor kılo alsa dert almasa dert 🤷♀️ Bu durumda bebegı olup kılo kontrolu daha sonradan normal olan var mı ? Bırde ek gıdaya gectıgımızde durum ne olucak? Emzırme surenız nedır bes bucuk aylık bebek ıcın bes uc saat emIrmeyınce cılgına donuyor resmen sankı hıc sut ıcmemıs gıbı saldırıyor…