Kızlar 3 bucuk aydır sezeryan oldum ve hala yaram duzgun kurumadı karnım cok ıgrenc duruyo sezeryan yarasının üstünde kılar da cıkmıs dokundum zamn bıle agrıyo sız sezeryandan ne kadar süre sonra agda yapyırdız özel bölgenize ve yaranız ne kadar sure sonra kendını topladı ve aynı zamnda karnım cok ıgrenc kararmış fazlal göbek kalmadı ama kararma ve kırışıkşıkşar acaba kararma ve kırışıklaıkların gıtmesı için ne yapmalı 😕😕😕😯