Arkadaşlar oğlum aşırı iştahsızlaştı. Kilo bile verdi. 15 aylık olucak memeden başka bişeyi sürmüyo ağzına. Geçen haftalarda gripti biraz ağır geçti ateşlendi bayağı şimdi toparladı ama günlerdir hiç bir şey yediremiyorum. Bildiğiniz memnun kaldığınız iştan açıcı takviye bişey yada ne biliyim şurup falan var mı?