neslimblt Kızlar kırkım çıktıktan sonraki 1 ayda 3 kez adet oldum. İlk doğumum olduğu için pek bilgi sahibi değilim. Acaba 1 ayda 3 kez adet olması normal mi yada ne zman tam olarak düzene girer adet döngüsü?
Boncuk3838 neslimblt ben de şuan aynı durumu yaşıyorum canım napacağımı bilemiyorum İnan ki korkmaya başladım virüsten dolayı doktora da gidemedim
neslimblt Boncuk3838 evet salgın olduğu için bende gidemiyorum ama normal bir durum değil sanırım doğumdan sonra oldu bende de