Mama verdim bende ama aynı zamanda da emzirdim 10 aylık şuan mama istemiyo çoğu zaman. Emmek istiyor çünkü emmeyi de hiç kesmedim hiç pes etmedim emmediği zamanlar da. Uykulu iken veriyodum geceleri emziriyordum falan. Ama mamanında faydalarını gördüm iyi ki vermişim. Bebeğim aç kalmadı. Avm lerde gezmelerde rahatlık. Yine kışın burnu tıkanıyo mesela ememiyor o zaman biberon çok işe yarıyo. Tekrar doğursam ve sütüm azsa yine by şeklinde yapacağım