Arkadaşlar merhaba. 7 aylık bir kızım var. Diş çıkarma dönemindeyiz. Ve emmiyor. Emiyo çekiyor. Sütüm de var ama doğrusu geceleri ve sabahları emiyor. gün içerisinde zar zor emiyor. Her gün yarım yumurta sarısı, peynir pekmezle kahvaltı yapar öğlen meyve püresi verirdim. Şimdi emsin diye kahvaltı vermiyorum. Mesela sabah 10da emdiysr bir daha emmiyor. Yeme aralığını 3 saati aşmamaya çalışıyorm. Emmezse meyve püresi verp 1 2 saat sonra tekrsr emzirmeyi deniyorum. Mama veriyorm. Mamayı 150lik içerdi hep, şimdi 90da bırakıyor. Muhallebi yapıp yediriyorum bazen de. Emmeyi bıraktırma diye de baskı oluyor daha da emsin diye uğraşırken geriliyorum. Nerede hata yapıyorum sizce? Uzun oldu ama yardımcı olursanız sevinirim
Gereksiz mi panik yapıyorum acaba? Acaba acıkmıyor mu? Fazla mı abartıyorum? Teşekkürler