Bir de bebeğiniz gel gel, alkış falan yapıyormu ? Benim oğlum 7 ayından beri emekliyor, koltuklardan kendisi tutunup kalkıp inebiliyor fakat gel gel, alkış, baybay gibi şeyler yapmıyor. Sürekli konuşuyorum gösteriyorum fakat yok. İletişimiz çok güzel şükür, bence anlıyoruz birbirimizi. Konuşuyo gibi
manasız sesler çıkarıyo ama icraat yok ☺️