Newannis [url=https://hizliresim.com/v6fH4L][img]https://i.hizliresim.com/v6fH4L.jpg[/img][/url] bebegimin dudagin ic kisminda bunlar cikti dun bir iki yerdeydi bu gun cogaldi ne olabilr ilk bebegim tecrubesizim
aybukemom Newannis annem sıcak şeyler içme bebeğin ağzında beyaz beyaz şeyler çıkar diyordu çayı kahveyi sıcak içme bakalım geçecekmi
Seboss12 Newannis pamukçuk olabilir bildiğim kadarıyla karbonatı suyla krem kıvamına getirip sürünce iyi geliyormuş bi yakınımız öyle yapmıştı iyi gelmişti
aybukemom Newannis olabilir yani eskilerin bildiği bişey var senşn ağzın yanarsa onunki de yanar der hep annem denemekten zarar gelmez
Yaren9219 Benim bebişimin yanak iç bölümlerinde olmuştu benziyor yani doktora sormuştum ılık suya karbonat katıp kulak çöpüyle emzirme sonrası ağzını temizle demişti öyle yaptım geçti bi süre sonra
zumramomm Newannis benim kızımda da aynısı olfu birden dağıldı sağlık ocağı pamukçuk dedi ilaç verdi bir kaç güne geçti
Alya123 Newannis canım korkacak bişey yok gördüğüm kadarıyla pamukçuk 😊 o da anne sütü alan bebeklerde normal 😊 az karbonatlı su yap tülbenti parmağına dola parmağını suya batır ve sil 😊 hemen geçer zaten 🤗
Mervedefne54 Newannis pamukçuk olmuş canım karbonatlı suyla üstünden incitmeden sil dut surupu var eczanede ondan ver ağzına geçiriyor mikostatin damla pek ise yaramıyor
Alya123 Yarım çay kaşığı karbonat koy bir parmak kadar su koy temizle geçer 😊 hatta aynı suyla göğsünü de silebilirsin 🤗