Hunilianne Kalça çıkıklığı tedavisi görüp iyileşen bebişlerin annişleri ölçülerinizi ve ne kadar surede iyileştiğinizi yazsanız da bizim gibi tedavi sürecindekiler de biraz moral bulsa olmaz mi?
Deletedmom121 Hunilianne suan tam hatırlamıyorum çünkü 1 buçuk yıl oldu 58 gibiydi digeride 60 1 ay çift bez taktik gecti cok sukur
MFOM123 Hunilianne bizim de kalça gelişim geriliği vardı çıkık değil ama çıkmaya meyilli, 60 derecesi 4 aylıkken basladik 4 ay Pavlik bandaj takılıydi, çok şükür geçti. 1 yaşta tekrar bakılacak şimdi 10 buçuk aylık ayağa kalkıyor yürümeye çalışıyor 🙏
Bernauslu Hunilianne bir ay çift bez bağla canım hatta ikinci bez bir numara büyük olsun emzirirken bacak arasına elini koy. Bol şeyler giydir geçiyor canım bizimde kalça gelişim geriliği vardı ikinci ay geçmiş şükür.
1seda1belinay Kuzucum benım kızcem 3 aylık olculernı bulup yazıcam. 50 gunlk kontrolunde kalcada olcum sıkntı var dediler ikinci ultrason ıcın de bır ay sonraya gun vermişlerdi 1 ay boyunca cift bez bagla denildi uyguladık 1 ay sonnda gıttk olculer cok ıyı denildi
Hunilianne 1seda1belinay bizim de ölçü 55 cihaz takıldı o bir aylık süreçteyiz gelişme olmayacak diye korkuyorum.
sokomel bizim ölçüler de sağ alpha 56 beta 55 sol alpha 59 beta 53 bunlar ne anlama geliyor biliyor musunuz? çift bez ya da büyük bez kullanın dendi bize.
Hunilianne sokomel Alfa açısı 60 tan büyük olmalı kemik yerine girmemiş henüz demek. Çift bez bağlayarak bacaklarını ayrı tutmanızı istemiş doktor bu sayede bebek büyürken kemik de yerine oturacak
hanifeipek sokomel ölçüleriniz kötü değil 1 2 aya geçer çift bezi ihmal etmeyen. bi sonraki kontrolde ölçünüz 60 olmadıysa portez almanızı söylerler. alfa ölçünuz 60 ve üstü olmalı.. biz tubingen cihazı aldık 2 ayda geçti çok şükür.. geçmiş olsun..
hanifeipek Hunilianne geçmiş olsun geçer korkmayın bizde 56 idi başladık. 1 ay sonra 58 oldu. sonraki ay 61 oldu.. 2 ay sıkıntı sadece 🙈
1seda1belinay Hunilianne kuzum ilk olculer sag alfa 47 sol alfa 49 mus. Bir ay sonnda sag alfa 62sol alfa 63 cıktı duzelmiş dedı ama benm ıcm rahat etsin diye bu ayda gıdp cektrcektık lakin vırus seysı var cıkamıyorm kaldı oyle ınsallah ıyıdır sizinde duzelir ınsallah canm benm 😍❤️
Edax Hunilianne korkmayin insallah gelisme olur.Her bebegin gelişimi farklı tabi ki ama bizim ilk taktigimizda gelişti sonra yavaşladı ama sonuçta atlattık çok şükür.Stres yapmamaya çalışın zor olduğunu çok iyi biliyorum geçmiş olsun.
hanifeipek Hunilianne evet ortepedi dr taktı. tubingeni her dr bilemiyor. biz ilk bilmeyen bir dr a denk geldik. 1 ay boşa takmış oldu ayarı iyi olmamış..😣
Hunilianne hanifeipek fotoğrafı var mi cihaz takılıyken bize de pek bilmeyen bi doktor taktı da endişeliyim instsgramvarsa atabilir misiniz ki