İkisinin işlevi farklı bence. Anakucağını mesela ben mutfaktayken alıyorum yanıma koyuyorum anakucağına orda duruyor oyuncaklarına bakıyor falan oyuncakları biraz uzakta kalıyor cok dibine değil o yuzden oyun halısı gibi değil anakucağı. Ama oyun halısında cocuk daha aktiftir elleri bacakları hareket ettirir oyuncaklara ulasmaya çalışır. Ve benım bebeğim mesela oyun halısında cok vakit geçirmek istemiyor sırt ustu yattıgı ıcın. Ama anakucagında bıtun gun duruyor cunku daha oturur vaziyette. İkisininde uygun fiyatlılarından almanızı öneririm