MerveBH04 Arkadaşlar bebeğimin boynundaki pişik geçmek bilmiyor bugun kayınvalidem eşime tuzlatmadı ya ondan geçmez tuzlatsaydı pişik olmazdı diyor gerçekten böylemi
Mom987 MerveBH04 Yok iyi ki tuzlamamış. Bebeklerde oluyor pişik kremi kullan bepantol falan iyi gelir.
MHMA MerveBH04 Bir çok doktor ve kişi karşı bende sağlikciyim durumları biliyorum aslında ama anne kayınvalide eş baskısına dayanamayıp yaptırdım. kızım hiç pişik olmadı alakası var mıdır bilmiyorum tabi
Mineetik MerveBH04 bebek kilo aldıkça boynu katlanır ve katların arası terledigi için pişik olması çok normal düzenli yikarsaniz geçecektir. İyi ki tuzlatmamissiniz tuz vücudun sıvısını aldığı için çok tehlikeli
MerveBH04 Mom987 hametan pebanthol sürüyorum ne varsa ama katlandığından hiç hava almıyor geçmiyor 2 aylık daha
MerveBH04 Mineetik gün aşırı yıkıyoruz kasıklarında hiç yok pişik sadece boynunda ve koltuk altında var kafamı bulandırmaktan başka bişey yapmıyo anca ben üzülüyorum zaten ağzı olan konuşuyor
balasininanasi MerveBH04 Saçmalık canım boşver 👍🏻 Ben tuzlattım yinede pişiyodu. Krem sür bide elinden geldiğince sık banyo yaptır geçer inşallah
Aysegul1910 MerveBH04 tuzlatmak mi? sadece tuzla mi ? yani bizde ballanıp tuzlanır oda yarım kasenin içine yarım çay kaşığı tuz atılır 2-3 dk bekletilip yıkanır 😃 hiç bir bezde pişik olmadık bütün bezleri denedik neredeyse
Babe MerveBH04 Valla bu tuzlama olayi bana sacma geliyordu annem bi keresinde banyo suyuna az bisey tuz atmisti 😂 engel olamadim.Pisik diş dönemi disinda hic olmadik.Dis doneminde de 2 gun hafif kizarir gecer.Alakasi yok ama bence tuzlamakla ya
neyzen15 MerveBH04 saçmalamasın pişik daha da artar kafayı takıyor bu kaynanalar bir şeye illa olacak 😒