Deletedmom23113 anneler , 3 aya gireceğiz inşallah bebeğim ışıklara resmen aşık 🤷🏻♀️ akşam olunca gözü lambalarda , ışıklarda , tv de , engellemeye çalışıyorum tv , ama lambalara gelince Bi bağırış 🤷🏻♀️ Sizde de öyle miiii
prensannesiii14 Deletedmom23113 vanım bizimki ışığa dikiyor gözünü resmen bide tv çok izliyor izletmemekte çalışıyorum ama gözler hep orda ama çöplük atmıyor bizimki
Deletedmom23113 prensannesiii14 bizim ki öyle çok çok değil ama çok seviyor engelleyince Bi şaşırıyor 😊
Cosmosmom prensannesiii14 demiyorlar bununla ilgili çalışmalar var yani bilimsel olarak üzerine çalışılmış bir şey bir söylenti değil tv çocuklarda gelişim geriliği ve otizm benzeri etkiler yaratıyor.
GokturkAlp prensannesiii14 otizmin genlerden geldiği yönünde bilgi okudum. çevresel faktörlerin etkisi olup olmadığı bilinmiyormuş. Ama izletmemekte çok büyük fayda var tabi.Konuşma geriliği, dikkat eksikliği,zihinsel gelişimi gerilettiği bşr gerçek. 5 yaşından önce izletmeyin diyor pedagogların çoğu ama nasıl durdururuz bilemiyorum.
Deletedmom23113 prensannesiii14 o zaman elimizden geldiğince uzak tutucaz 🙏 telefona falan dikkat ediyoruz ama tv de önemli tabi çok
prensannesiii14 Deletedmom23113 telefonu bileğin elinize alınca ışığı görünce direk bakıyor pek telefona baktırmıyoruz ama tv yi çok izliyor
Deletedmom23113 Janss yaaaa çok teşekkür ederimmm alıyım .) erken diye düşünüyodum ama başlamak lazım bir yerden
GokturkAlp Deletedmom23113 o aylarda göz gelişimi büyük ölçüde tamamlanıyor, renkleri bizim gibi algılamaya başlıyorlar ve her türlü renk, ışıklar, tabelalar dikkatlerini çekiyor. Led ışıklı balonlardan alırsanız çok hoşuna gidecektir.