AselNurBal İyi akşamlar anneler benim bebegim 41 günlük gece gündüz hiç uyumuyor sadece aglıyo gazı vardır diye masaj yapıyorum gaz damlası veriyorum susmuyo neden olabilir ?
SarpDevrim_inannesi AselNurBal büyük ihtimal gazdır benim oğlum da gazını çıkarsada sabahlara kadar arabayla gezerdik ancak arabada uyurdu çok zor bir süreç Allah yardım etsin canım ben sap simplex ve Biogaia vererek az da olsa rahatladık
Minigim_ AselNurBal 8 günlük olduk bizde dünden beri huzursuz uykuya dalamıyo bir türlü doymuyo mu acaba diye düşünüyorum
Selimveannesi12 SarpDevrim_inannesi damlaları ne şekilde veriyordunuz acaba ? Koronodan dolayı doktora gidemedik ben de aldım o damlalardan ama ikisini birden verince daha huzursuz oldu sanki. Bize sağlık ocağında ki hemşiremiz söylemişti bunları. Oğlum günde yaklaşık 4-5 kere kakasını yapıyor ama yine de gazı bitmiyor hep huzursuz uyku yok ☹️
Yamacimm Bizimde 12 günlük uykusundan ağlayarak uyanıyor biogaia ve relaktaz damla aldım bugün ama kullanıp kullanmamakda emin değilim doktora da gidemiyorum malum siz ne kadarlıkken kullanmaya başladınız
SarpDevrim_inannesi Selimveannesi12 ben günde 2 kez sap simpleksi 6 damla öğlende Biogaia 5 damla olarak veriyordum biraz rahatlatıyordu emziriyormusunuz ben 25 günlükken babamı kaybetmiştim sütüm azalmıştı o yüzden bir sürü mama denemiştik en son aptamil comformil le çözüm bulduk 3 ay olunca da rahatladık ama o ağlamaları halen kulağımda çok zor Allah sabır versin saç kurutma makinası da açabilirsin oda rahatlatıyor
Selimveannesi12 SarpDevrim_inannesi bio yu kakasını yapması için mi veriyorsunuz ? Çünkü benim oğlum kakasını yapıyor kullanmama gerek var mı
SarpDevrim_inannesi Selimveannesi12 yok Biogaia hem kabız bebeklere hemde ishal bebeklere verilir yani barsak düzenleyici dir gaz için daha çok kullanılır