Merhaba kızlar, 13 aylık kızım geceleri 3-4 sefer uyanıyor emmek için. 4-5 aylıkken kesintisiz uyuyordu şimdi tekrar başa döndük. Bunun nedeni ne olabilir alışkanlık mı oldu yoksa acıktığı için mi böyle oluyor anlamadım 🙁 Doktorumuz gece yatmadan önce kaşık maması vermemi söylemişti ama mümkün değil yemiyor asla istemiyor. Bu dönemde bebeği olan benzer sorun yaşayan çözüm bulan ya da fikri olan var mı yardımcı olabilir misiniz 😘