Kızlar artık çok yoruldum sorumsuzluklardan napıcam bilmiyorum artık tek kelime söylemek istemiyorum ortalık yıkılıyor coronadan Babası pazardan geliyor elini yıkamadan çocuğu alıyo üstünde montu öpüyor çocuk elini üstüne sürüyor sonra ağzına eşime diyorum bişey demiyor çok sorumsuz umrunda bile değil . Artık bu aileye laf geçiremiyorum eşim zaten ailesine tek kelime etmez bir kere arkamda durmayan biri bişey dedimi bağırıp çağırıyor ailesine kesinlikle laf söyletmiyor yani napıcam artık şaşırdım bıkkınlık geldi iğreniyorum artık sizce ne yapmalıyım ?