Seymaidis 23 günlük bebeğim, doğdu günden beri günde en az 4-5 kere dışkısını yapıyor. Normal mi ? Doktor kontrolüne gidebilsek doktora da soracağım.
SarpDevrim_inannesi Seymaidis çok normal 10 kere yapması günde çok normal bende bu konularda iktisat yaptım resmen 😊
tuval Normal canım korkma benim bebeğimde sık yapardı. Kilo almada sorun olmaz. İçi temizleniyor. Hem sadece anne sütü alıyor sıvı giriyor mideye sık dışkılaması normal korkmayın
EEcenazz Hacere benim kizim 56 gunluk..6 gunde bir bsxrn 3 bszen 4 gunde bir yapıyor ama cok sıkıntılı oluyor ağlamaktan catlayacak dereceye geliyor bi süre sonra