Tulker_erm_34 Serpil2019 Serpil2019 6 aylıktan itibaren veriyorum güzel yiyor çok faydalı sabah 1 tatlı kaşığı
Zeynephsy Esrabrra valla ben veriyorum 7 aylık kızım 5 aylık başladım günde 1 tatlı kaşığı sabah aç karnına bir tatlı kaşığı da yedirirsem meyve püresine katıyorum memnunum gayet enerji baya veriyor iştahta iyi açıyor
Zeynephsy Serpil2019 tabikide iştah acıyo yemesi iyi oluyo aç karnına ver bir tatlı kaşığı sonra mamasını ver annesi hemen değilde zamanla görürsün etkisini
Tulker_erm_34 Serpil2019 Kilo alması için değil sağlıklı olduğu için veriyorum benim bebeğim çok haraketli her çocukta aynı olur mu bilmiyorum kilo aldıradabilir benim için sağlıklı olsun yeter
Dunyamsensn2008 Serpil2019 Kilo aldırmadı bize canım ama sağlıklı faydalı olduğu için kullanıyorum 13 aylık olmak üzere.Her bunye aynı degi l belki size aldırır.
Bbsozlm 6 bucuk aylıkken başladım kan takviyesi olsun diye 1 tatlı kaşığı sabah aç karna veriyorum yada sulandırıp içiriyorum öyle daha seviyor kızım