Kızlar merhaba,
yengemin gelini yeni dogum yaptı . Prematüre dogdu bebek. 15 gün hastanede kaldı ama çıktı durumu iyi ama annesi dogumdan sonra toparlanamadı. Halsiz iştahsız rengi soluk , yürümeye bile hali yoktu. Hastanrlere götürdüler neden olduğunu bulamıyorlar. Vücudu su topluyormus . 14 lt su çekmişler. Virüs yüzünden eve göndermişler. İlaç kullanacak ama fenalaşırsa tekrar hastaneye yatırılcak. Sizden ricam çevrenizde böyle bir şey yaşayan var mı? Var ise sorun neymiş nasıl ve nerede tedavi olmuş. Cocugunu hiç kucagına alamadı ve ayrı evlerde kalıolar. Çok üzülüyorum lütfen varsa duydugunuz paylaşın.
şimdiden teşekkürler.