Herkese merhaba, şimdi merak ettiğim bir şey var. Annenin yedikleri bebeğe gaz yapıyor mu yapmıyor mu? Bir doktorla görüştüm ne yersen ye kısıtlama kendini bebeğe gaz yapmaz dedi. E doğal olarak bende saldım her şeyi yedim 😂 en son pırasa yedim bebeğim çok huzursuz gaz yapınca rahatlıyor, 35 günlük bu arada 😕 diyorum acaba yediğimden mi kaynaklı bu huzursuzluk başka şey mi 🙄