Bende 32 haftalık doğum yaptım 1305 gram doğdu 1 buçuk ay kaldı 1940 gram da çıkardılar benimkini ağızdan hortumla besleniyodu sonra biberona geçtiler sonra memeye. Biberona geçince hızlı kilo alıyorlar. Kilo alıp vermesi normal dediler bizimkide alıp veriyodu. 10 gram alıp 30 gram verdiği oldu . Sen bol bol süt sağmaya çalış sütünü içsin Allahin izniyle çabuk düzelir. Onlar çok güçlü bebekler