Ftsm Evet tecrübeli anneler bu gaz bebeklerde kaçınca ayda normale döner bilgilendirin benii 🤲bebeğim 1.5 aylık sab simplex, nurse harveys, maflor denedim fayda yook ,😔
Gozde20 Ftsm biogaia dicem ama bizde de fayda etmiyo kuzum bu gaza çare yok gaz damlalari kandırmaca resmen gazli bir erkek bebek annesi olarak söylüyorum bunu 4-5 gibi geçer şanslıysan bizde geçmedi hala ama azaldı şükür
ShrBakar Ftsm Biogaia+Sab simplex kullanıyorum ve 10 gündür oh be dedim oğlum rahat ben rahat👍bu arada 2.5 aylığız boşuna çektik o kadar zaman , bende çok denedim bunlar beraber kullanınca işe yarıyor
Denizoglum Ftsm 4 4 bucuk aylikken biter canim biz sabahina 4 aylik asimizi olucaktik o gece o kadar cok agladi ki anlamadk gaz oldugunu ve acile goturmustuk hic biseyi yokmus gazmis 😂😂 kolay gelsin simdiden canim gaz gercekten zor 4 ay hoplatip ziplattik kucakta ve hic inmedi yere suan cok sukur duzeldi emzige de alisti kendi kendine artk oyun oynuyor donuyor :) 9 gun snra 6 aylik olucsz :)
ShrBakar Oznur112 Biogaia günde bir 5 damla aynı saatte kullanmak gerekiyor, Sab simplex 8 saatte bir 10 damla
Ftsm Denizoglum valla bende diyorum bazen gidim doktora ne test varsa yapak gaz diye kendimi mi kandiriyorum acaba diyorum sonra virüs geliyor aklıma ve vazgeçiyorum 😭
Denizoglum Ftsm aman aman gazdir o gitme Allah korusun 15 inde asimiz var ama nasil gidicz blmiyorm ertelenme sansi vardir umarim ona gore aricaklar beni bu asidanda kurtulsaydik sanirm ondan sonra uzun bi sure asi yok
ShrBakar Limoncicegiiiii Biogaia günde bir kez 5 damla aynı saatte kullanmak gerekiyor, Sab simplex 8 saatte bir 10 damla
Mercan2020 Ftsm biz doğduk doğali hep huysusuz.giderek gaz sancıları çoğaldı günü günene tutmuyor.biogaya,nurse damlalarini kullandm..benCe pek bir işe yaramadı zaten doktorda gazın bir ilacı olduğunu düşünmüyor.bol bol masaj yap gazı olsun olmasın vazgecmeden düzenli olarak..
Ftsm Mercan2020 valla biz de öyle gün geçtikçe arttı. 40 i çıkar düzelir dediler 40 i atlattık ama ağlamalar sancılar daha çok şiddetlendi 3. Ayı bekliyorum bakalım ☺️
Ftsm Denizoglum sağlık ocakları boş oluyor içine korku düşürmeden git inşallah birşey olmadan gider gelirsiniz 🤲
Denizoglum Ftsm ben hastanede yaptiriyorm canim asilarini saglik ocaginda yaptirmiyorm hastanenin asi uygulamasina katilmistim hepsinj orda yaptiriyorm
Ftsm Ayseasyaa ben sab i verince çok kustu bebeğim acaba damladan mi dedim sonra ertesi gün vermedim kusma falan olmayınca bir daha vermedim.