ben zeytinyağı sürüp 1 2 saat bekletip önce ince bir tarakla hafif tarayıp şampunla güzelce yıkıyordum sonra tekrar hafif bir tarak. öyle öyle azaldı. ama kullandığım şampuandan dolayı ben temizledikçe tekrar etti bu kuruluk, konak. ne zaman şampuanı değiştirdim ozaman yok oldu.