Gündüzleri ve hatta geceleri çok güzel uyuyan oglum iki gündür uyumuyor.. Gündüz uyuyor yarim saat sonra tekrar uyanıyor huysuzlugu yok ama uykusu var belli normalde 2-3 saat uyurdu. Geceleri ise 2 saat bir emer uyurdu, iki gecedir emiyor tekrar uymuyor ağlıyor devamlı hareket ediyor. Gaz problemimiz de yok cok şükür. Birden neden böyle oldu tüm düzen alt üst oldu benimle ayni durumu yaşayan var mi, sonra düzeliyor mu? Atak haftası mi acaba😔😔