Kardelenkose Kızlar bugün bebeğimi banyo yaptırdım. Mamasını verdim yatırdım. Hafif sıcak geldi ateşini ölçeyim dedim. 37.8 çıktı. Daha 3 aylık. Calpol vermeli miyim ?
Hande59 Kardelenkose geçmiş olsun eltim hemşire o 37.5 tan sonra 2 cc calpol verebileceğimi söylemişti ama içinde çok rahat etmezse doktoruna ulaşma imkanın olur mu?
Sahreyldrm Kardelenkose üzerini soyabilirsin kuzum tek çıtçıtlı body kalsın geçmezse eklem yerlerine koltuk altı ve kasıklarına ılık suyla islattigin bezlerden koy ateşi çok yüksek değil çok şükür düşer inşallah 10 dk ya
Kardelenkose Kızlar çok teşekkür ederim. Doktorumuz müdahale etmeyin 38.1 de 1 çeyrek kaşığı verebilirsin dedi