Kızlar 3 aylık bebeğim var kakasını yapamıyor doktor biogiayı vermişti yapıyordur 1 aydır şimdi gene yapmıyor pazar günü fitil yaptım 6 gün oldu gene yapmadı doktora götürmek istemiyorum su durumda tekrar fitil mi yapsam ne yapayım bilemedim zeytinyağ da içirdim tık yok