Biz 4 aylığız. Gündizleri 3 saat uyuyor , genelde öğünlerden sonra 40 dak-1 saat. Hatta sallayınca 5 dakikada uyıyor. Toplam 10 dakikada dalıyor. Geceleri de 7 saat civarı. Toplamda 10 saat ediyor amaaaaaaaaa sorunu patlatıyorum şuan sıkı durun. Beşikte asla sallanıp uyumuyor. Geceleri evet şükür yatağında ama gündüzleri ya ayağımda ya kucapımda. Yerine koydığımda uyuduğunu hatırlamam . Sırtım, bacaklarım tükendi. Yakşalık 3 hafta bıraktım ayağı ama şimdi de kucakta.. kucapımda tutamıyorum. El ve kol ağrısından. 15 dak anca dayanıyorum. Nadiren yarım saat. Ve ne yazık ki uykusunun en tatlı yerinde kucapımdan indirmek zorunda kalıyorum. Dün akşama kadar 1-1,5 saat uyudu, o da kucağımda olmasa hiç uyumayacak. Ayağa alıştığından değil, kundaktaki gibi sarmalı, kavramalı uyumak istiyor. Uyuyamadıkça kahroluyorum. Uyku da gıda gibi önemli..Velhasıl ayağa geri döndüm🤷🏻♀️