Hafsa_anne gulsahbaydemir ama eğer hamileysem de üzülmüş tepki vermek istemiyorum çünkü kızımda çok sevinmiştim haksızlık olur
Hafsa_anne gulsahbaydemir bi kaza oldu bakalım tam geçen adetimin bittiği gün olduysa bilemiyorum artık hayırlısı