Anneoluncaanladim benim kızımda 4 gün sonra inşallah 5 aylık olacak. 2.5-3 aylıkken acayip salyasi akıyordu 4 aylık olunca iyice huysuzlastı dişleri şişti uyku düzeni bozuldu emmek bile istemedi şuan hala gelen bir diş yok umarım en yakın zamanda gelir. Aşırı ağladığı için jel kullanmak zorunda kaldık ben kendim soğuk havuçla damaklarını kaşıdım sulu diş kaşıyıcısı aldim soğuttum ama tutmak istemedi bizde durumlar böyle. Ancak jel biraz hafifletiyor ağrısını