neslihanumut Arkadaşlar aranıza yeni katıldım sohbet muhabbet olsn istedim. Benim bebeğim 2 ay 23 günlük ve ismi Umut benim hiç bitmeyen umudum çünkü🙏🏻💙
Bal_aselim neslihanumut Asel Nisa (Asel:cennetteki bal ırmağı, Nisa:kadın) 3.5 aylık daha ilk bebeğim 😊
Prensess_annesii Kvsr07 17 Ağustos doğumlu mu 😊 öyle ise kızımla aynı gün dogmuslar. Eylül Meva bebeğimin adı
Ikizannesi2020 neslihanumut hoş geldin canım benim de 3 ay 2 günlük ikizlerim var🙏 isimleri Hüseyin ve Konuralp🥰