meryemre öncelikle gözün aydın kavuşmusun bebeğine .. burda bi arkadaş demişti süt göğüsten gelmez beyinden gelir diye cok hoşuma gitti :) bana kalsa bende ilk haftadan mamaya başlardım ama eşim sağolsun izin vermedi doktor doktor sorduk afrikadaki anneler bile emziriyo bebeğini .. ilk başta sütümüze inanıyoruz😍 bu biir
ve ikinci olarak su.. bool boll şişesiye kadar su içmelisin hem ödemin gider varsa hemde sür yapar ama inanıcaksın . Bunlardan sonra üçğncü olarak geçen burda bi arkadaş yazmış kızlar inanamadım 10 cc cıkan sütüm 90 cc cıktı diye. YULAFLI GEVREK yemiş bende deniyim dedim benim de 3 sağımda anca 90 cc oluyodu
inanırmısın iki sabah yememde bir farketti ki 100 cc cıktı göğsüm resmen ağırlaştı
https://www.trendyol.com/nestle/nesfit-sade-kahvaltilik-gevrek-700-g-p-7157045
mutlaka denemelisin. Ve son olarak gelen sütünğn hepsini bebeğine vermelisinki vucudun he demek bu kadar gerekiyo ona göre üreteyim der. Mama yok sütümle beslicem diye bitir kafanda bak nasıl oluyo
bebeğini kucağından mahrum bırakma sütüne inan. Daha cok başındasın biberon mümkün mertebe alıştırmayalım. Çünkü zaman zaman meme resdi yaşayabiliyoruz. O zamanlarda memeye hiç dönmezler. Kolaylıklar diliyorum
yulaflı gevrek unutma bana dua ediceksin:)))
son olarak normalde süt bebeğe gaz yapar. Ama laktozsuz sütte karbonhidrat olmadığundan gaz problemi olmaz dipnot:)