Zkycge Arkadaşlar bebegim bugün 4 ay 6 günlük oldu virüs korkusu yüzünden hastaneye gitmeye çekiniyoruz doktorumuz aksatmamiz gerektiğini söyledi ne yapalım sizce çok kararsız kaldık 😔
Deletedmom388 Zkycge Doktor da aksatmayın demiş bence de aksatmayın.Hızlıca yaptırıp çıkın.Gitmeden sağlık ocağını arayın yoğunsa duruma göre gidersiniz
Bmarya Zkycge biz dün yaptırdık canım. Maske eldiven her türlü önlemi aldık. Kızımın yüzünü ince müslin bezle örttüm hemen gidip geldik. 3 aşı vardı bizim başka zamana bırakmak istemedim açıkçası
CemreAysima Benim kizim 4 ay 17 günlük ben sağlık ocagiyla gorusup yaptırdım hic durmadan eve dondum..zamaninda yapilmasi taraftariyim açıkçası..
Zkycge CemreAysima bende öyleyim simdiye kadar hiç aksatmadik sadece korkuyorum virüs bulaşır diye açıkçası