2metinaski Hanımlar oğlum bazen ağlarken dudaklarını büzerek daha çok içlendiriyor kendisini sebebi nedir acaba ?
Sndzkbr 2metinaski benim oğlumda büzer ve benim çok hoşuma gider 😂 bi sebep düşünmemiştim hiç buna kardeşimin oğluda hep büzer
Ejderhahavva 2metinaski ay benim oğlumda yapardı 😁😁😁o şekilde çok fotosu var normal yani bunlar endişelenmeyin
Deletedmom336 2metinaski benimkide 3 aylik bi tatli buzup icleniyorki icime sokasim geliyor derdin ney bu yasta
Aryasare Sndzkbr Benimde hosuma gidiyo dudagını büzmesi hemen fotografını cekiyorum 😁 sonrada sarılıp öpe öpe bitiremiyorum 😁